Pyjamasar genom tiderna

Jag skulle väldigt gärna vilja ha en pjamas. En fin pjamas. Ett par randiga pjamasbyxor tex. Eller en fin skjorta. Eller både och! Ja vill ha ett par tofflor också! De vore skönt. Mitt fönster är öppet å mina fötter är frusna.

Lista över pjamasar som jag kommer ihåg att jag haft:
När ja var liten hade ja en pjamas som var vit med grå kanter med ett djur på tröjan å massa små djur på byxan. De var en bra pjamas vill jag minnas. Fast sanningen är att ja mest minns den från foton. Ja hade ganska många linande pjamasar. En var vit med rosa kanter och en regnbåge på tröjan. Den komme rjag ihåg på riktigt. Nu kom ja å tänka på en barnbok som lästes för mig när ja hade den pjamasen på mig.
Ja hade också ett rosa nattlinne som var ända ner till tårna. De va björnar på det. Ja kommer ihåg att ja hade på mig de på landet.
En annan favoritpjamas är en blå pjamas i silkesliknande tyg. Byxorna var blommiga tror jag. Och ett matchande linne. De va en snygg pjamas det.
Min sista ordentliga pjamas som jag minns är ett snobbennattlinne. Fast ja tyckte inte om det så mycket. 

Ända sedan dess har ja sovit i veteran-bänning t-shirtar och liknande.





<3

Kommentarer
Postat av: emma

hahahahaha du såg lika dan ut då som nu!

2009-09-18 @ 10:46:32
Postat av: jessica

de va de värsta! :(

2009-09-19 @ 10:57:32
Postat av: jossan

det här va ett fint inlägg jessica!!!!

2009-09-19 @ 17:19:31
Postat av: jessicaa

å tack loppan :D <3

2009-09-19 @ 18:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0