090909

Jag känner en obeskrivlig lust att skriva en töntig lista! Så här kommer en :D

dagens låt: songs of love med the divine comedy
dagens klädsel: klänning å strumpisar
dagens frisyr: halfdant uppsatt i en knut
dagens mat: ungefär som bulgur-blandning och olivröra till
dagens händelse: fick reda på vart dom gömmer rytmuspåsarna
dagens planer: äta middag, gå till tekan å spela med mitt band ;)
dagens vill ha: äventyr!
dagens saknad: min ledning över emma i farmville
dagens tråkigaste: läxa i gemu
dagens dummaste: abel å alvaro
dagens tokigaste: en pojke som satt på toaletten å spelade gitarr
dagens köp: en damm till min farm
dagens godis: en halstablett
dagens mående: brebre
dagens komplimang: fin kjol :D (fast de är en klänning)
dagens lycka: min baslektion
dagens kärlek: one tree hill
dagens stora bilresa: pff ja åker inte bil
dagens dryck: vatten
dagens span: någon annan spanade in en liten ettagluttare^^
dagens telefonsamtal: inga samtal än så länge bara sms :O


Kommentarer
Postat av: emma

hahahahahahah du är knäpp!! vad fasikens e d där för bild? Dagens dummaste abel å alvaro var härlig XD

2009-09-11 @ 00:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0