måndag i novembers månad

en gammal lista med nya svar

dagens låt: låtar av john mayer. tex Say. eller Gravity
dagens klädsel: klänning å grönrutig skjorta och strumpbyxor.
dagens frisyr: tofs
dagens mat: längtanbrödet med ost å tomat på. Samn skollunch
dagens händelse: jag gjorde en evighetsmaskin
dagens planer: träääänaaaaaaa och gå till slemma
dagens vill ha: frid i själen och hjärtat
dagens saknad: en vän
dagens tråkigaste: naturkunskapsprov. att jag kom förrsent till naturkunskapsprovet
dagens dummaste: jag
dagens tokigaste: att jag anmälde pappa till en grabbresa till new york!
dagens köp: jag är för fattig för sådant
dagens godis: en mandarin
dagens mående: halfdant men ändå ganska bra
dagens komplimang: fin halsduk. (emma har gjort den den är 6 meter lång. duktiga emma)
dagens lycka: den väntar jag fortfarande på
dagens kärlek: pass
dagens stora bilresa: ja åkte buss till skolan
dagens dryck: vatten i stora mängder
dagens span: inget span idag
dagens telefonsamtal: mitt bästa samtal idag var till kakanbrakan. Även mitt enda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0