idag.

Nu ska jag skriva om min dag idag :) Sedan ska ja spela bas och plugga tills mitt huvud inte orkar mera.

Min dag började med att jag vaknade av min klockradio som spelade en superbra låt. Fast jag har ingen aning om vad det var för jag glömmer allt på en sekund på morgonen. Men jag kommer ihåg att de var något riktigt klatchigt. Vinyl heter radiostationen såklart :O

Jag gick sedan ut i morgonsolen och sprang en runda med min ipod. Det är så jävla sjukt jobbigt. Det har det varit varje dag förutom i måndags. Då hade ja kunnat springa till Kina utan att stanna om jag kännt för det.



När jag hade sprungit klart så sprnga jag hem å duschade. Sedan satte jag på mig en randig tröja och litan andra kläder, åt en macka och cyklade delvis till skolan. På tunnelbanan och bussen läser jag Liftarens guide till galaxen. Det är en bra, rolig och finurlig bok.


I skolan hade jag drama så jag tony och julia pratade ihop oss om vårat EOS projekt. Efter draman (ca 09:47) hade jag hål till 13:30 då de var matte a prov. Däremellan åkte jag hem, åt taimat, lärde mig en baslåt, sov lite. Matte a provet gick lätt som en plätt och alla folk jag tycker om i skolan samlades på ett ställe (dom är alltid utspridda annars) och jag var glad glad. Sedan sa Petter till alla att vi hade engelska, men se de hade vi inte. Då gick jag och matte in i studio d 116 och spelade in don't worry be happy. Vi fick hjälp av dagens hjälte Dag (mupprare) som är den snällaste och sötaste och längsta person jag träffat idag.

Nu känner jag att det börjar bli lite långtråkigt. Så ja slänger n en gammal bild.

den här blir bra. Jag saknar emma. Hon pluggar hela tiden och har inte tid för mig :(

Min dag fortsatte såhär:
Jag åkte hem med tvärbanan och var i liljeholmen klockan 17:56. Där träffade jag Isak från min klass. Sedan bestämde jag träff med kakan i telefonplan klockan 19:00. Jag åt middag och cyklade dit och var där fem minuter försent liksom karin var. Vi pratade lite med konstfackare som hade ett coolt hus och åkte till tekis och pratade i en kvart, åkte tillbaka till konstfackarna, träffade rasmus, jag cyklade hem. Nu börjar vi närma oss nutiden. När jag kom hem åt jag


nu lyssnar jag på musik och ska börja med so uppsats och lära mig min ensemblelåt. Hojhojhoj.


Kommentarer
Postat av: emma

hahaha å jesasicaaaaaaa!!!!!! Du är min nlödarjsuka som gör så att inte mina ådror förkalkas!

2009-05-14 @ 23:58:17
Postat av: jessica

jag sitter å funderar på om det där du skrev var något bra eller dåligt. Du är chokladsåsen på min mcdonaldsglass emma :)

2009-05-15 @ 19:36:25
Postat av: LOLOLOVISA

LIFTAREBS GUIDE TILL GALAXEN<3

Kärlek till den boken, den är nog en av mina favoriter<3

2009-05-22 @ 10:44:05
URL: http://blondbisa.blogg.se/
Postat av: jessicaa

ja den är väldigt härlig och knäpp

2009-05-26 @ 16:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0