59:onde gatan bro sången (känner mig härlig)

Saknta ner du rör dig för fort
Du måste få morgonen att räcka
Sparkar bara ner för kullerstenarna
Letar efter skoj och känner dig härlig


Hej lyktstolpe
Vad vet du?
Jag har kommit för att se på när dina blommor växer
Har du inte några rytmer till mig?
Dooitidodoo
Känner mig härlig


Har inga bedrifter att utföra
Inga löften att hålla
Jag är spräcklig och sömnig och redo att sova
Låt morgonen tappa sina blomblad på mig
Livet, jag älskar dig
Allt är härligt
59th street bridge


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh. Persikan. Härligt!!

Vårkänslor!! <333333

2009-03-30 @ 17:03:30
URL: http://mutantbebis.blogg.se/
Postat av: Persikan

haha sötis nean!

2009-04-01 @ 18:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0