Ma semaine

Jag tänker berätta om veckan, för jag tror att jag kommer glömma bort det efter några månader eller år. Så kommer jag kanske tänka: nämen vad gjorde jag i januari 2009? Fast ja kommer knappt igår de nu. Men jag gör ett försök

Vi börjar med förra helgen: Linis fyllde år. Vi bakade hela fredagen, blåste upp ballonger, bar kakor och partajade hela lördagen, och städade hela söndagen.
Måndag: Jag gick i skolan, första måndagen detta år, gick på yoga med karin, emma och karins mamma och var på tekis.
Tisdag: Hade min första baslektion med mackan, träffade ed har ja för mig. Vi försökte hitta jobb. Utan framgång^^
Onsdag: Jaa vad gjorde jag i onsdags? Jo ja gick till tekis.
Torsdag: Träffade emma efter skolan, åt middag hos henne, och var på våran första balettlektion. Jag höll på att skratta ihjäl mig. :D
Fredag: Jag hängde med linis och emsan, tittade på let's dance åt tårta och pratade.
Lördag: Jag spelade bas jättelänge och fick en basblåsa. Sedan träffade jag töserna igen (lina, emma och karin), det var party med franskt tema. Vi handlade, lagade middag med förätt, huvudrätt och två efterätter, och tittade på en fransk bra film som heter Ensemble, c' est tout. Eller om man vill: Tillsammans är man mindre ensam.
Söndag: Idag alltså. Jag gick på yoga igen. Det var en crazy instruktör som sa rörelserna man skulle göra supersnabbt så att ingen hann med. Efter det gick jag hem åt mat och duschade och bagav mig till tekis en stund.



je va déménager á Paris <3

Kommentarer
Postat av: eddziboi

min elskling :D

2009-01-26 @ 17:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0