Inre frid

Hej. Jag har kommit på att mina vänner som jag gillade egentligen är själviska dumhuven. Det är synd. Lou Reed skivan är hackig. Det är också synd. Fast jag mår ändå bra idag, förmodligen tack vare yogan. Jag ska bli en japanska master of yoga nån dag. Men de får vänta några år. När jag blir gammal och vis, då är de dags. Nu ska jag fokusera på basspelande, pengasparande, balett, mina älskade snälla vänner, gröt med honung i, lou reed och hänga upp mina kläder som har flyttat ut ur garderoben. Det ska nog gå bra.

Emma berättade just för mig om ensån där charmig grabb som jobbar på ett cafe, som alla flirtar med, som alla vill vara, som jobbar på kvällarna. På helgerna efter jobbet går han ut med sina vänner och hittar på roliga saker. En sån vill jag vara ett tag. En sån vill ja ha också. Sen vill jag ut och upptäcka södra sverige på en cykel. Och hänga lite på peace and lööv. Sommar för tusan!

  

Kommentarer
Postat av: lina

vad härligt det låter kära du :) och det är trevligt att gröten har blivit som en del av vardagen, haha.

2009-01-20 @ 21:09:29
Postat av: persika

haha jag har ätit gröt med honug till frukost varje morgon som jag vaknat hemma sedan jag började äta gröt. Crazy^^

2009-01-22 @ 22:32:23
Postat av: Anonym

vilket härligt inlägg! det värmer, yoga mästaren var inspirerande. hoppas att jag inte är en självisk dumhuvud vän! puss!

2009-01-22 @ 22:54:36
Postat av: KARIN

ovan från karin

2009-01-22 @ 22:54:54
Postat av: acisssssej

tjo kakan klart du inte är ett själviskt dumhuvud! <3 snart äre dags för oss att ta en sväng till yogasalen för att komma ett steg närmare master of yoga...!

2009-01-24 @ 01:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0