Inlägg om veckan som varit

Nu tänker jag berätta om förra veckan :)

Måndag: Jag kommer tyvärr inte alls ihåg vad som hände. Ja tror ja chillade hemma^^
Tisdag: Vi gjorde en buget på datakunskapen i exel om våra liv om tio år. Jag skriver att jag jobbar som servitris i paris och bor i en liten lägenhet som ligger på en liten smal gata mitt i staden. Jag har en såhär liten fin balkong som inte är en balkong utan bara en dörr och sen järngrejer så man inte ska ramla ut. Där hänger det blommor. Tittar man ut där ser man den lilla innergården. På helgerna spelar jag med mitt band på klubbar i staden. Fast jag kom på att allt bli mycket jobbigare om ja ska bo i paris för budgeten är i kronor, och jag vet inte vad mat och annat nödvändigt kostar där.
Onsdag: Den dagen var det live night på rytmus. Det är treornas stora projekt. Men det var några från ettan och tvåan med också. Till middag åt jag bla bröd med honug och nötter i. Sedan gick jag på konserter. Såg bla spice girls, sailor moon, the who (tom hade sönder en gitarr :O), soad, bob hund och the band. Dessvärre utan öronproppar.
Torsdag: Balettlektion nummer två! Jag blev kallad ostbåge och virrpelle av balettlärarinnanoch hon slog emma på benen! Men det var ändå väldigt underhållande och givande. Fast jag har en känsla av att hon försöker på ett fint/fult sätt sparka ut oss ur gruppen. Haha^^
Fredag: Jag och emman spelade, åt middag och sen var det beatleskväll hos kakan. Vi tittade på två beatlesfilmer och åt ingalillshavrebollar och SNACKS.
Lördag: Jag och emsilemman spelade och lärde oss when im sixty four. Sedan tittade jag, schtekis och emma på amelie från montmarte och på en anna film som ja inte kommer ihåg vad den heter.
Söndag: Se inlägget innan dethär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0