En ny måndag

novellnovellnovell men jag har inga idéer alls
det känns som de va längesen jag skrev en sånhär härlig veckosammanfattning så det ska ja göra nu!

Måndagg ja då hade jag utvecklingssamtal och hann inte yoga, Jag kan ha gått till stekis.
Tisdag så spelade jag med emman
Onsdagen träffade jag tusen människor på vägen hem och gick till tekan
Torsdag: ja komemr fan inte ihåg^^
Fredagen gick ja på vbåterträff<3 sen till tekis<3 sen till emma<3 kollade på harrypotter och sov i en soffa<3
Lördagen byggde jag ihop ett skåp med eva jansson och vi hade picknick i mörkret på fotbollsplanen med lyktor. Innan det bakade jag käeleksmums till mina vänner  :D fast andreas hjälpte mig i telefonen. Och efter ett tag kom ja på att ja inte hade alla ingredienser. Så hälften av ingredienserna är nisses å leos. Efter picknicken kollade jag på titanic med emmasn, linan å schtekarn!
Söndagen var en dag då jag studerade. Eller försökte studera. Sen gick jag til tekis och samtalade om viktiga saker.

Det var min vecka!

Vänninor, mitt beslut att döda barnen står fast och det skall ske i denna stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0