Nästsista kvällen i april

Grattis Sandra 12 år! Jag trodde att hon fyllde elva ända tills min mormor berättade att det var helt fel. Dessvärre sa hon det i slutet av kvällen. I min almenacka står det "Sandra blir 11 år!!!" Som tur var så gav ja henne inget kort. Jag gav henne pärlor, trådar, ståltråd och spännen och sopbubblegrejor i stora underliga former. Vi blåste massa sopbubblor från balkongen. Det är snyggt.

Imorgon är det minsann valborg tjoho! Det ska firas med partaj hos siris mormor å morfar som är på landet. Mm det kommer bli sprojlans. Vi ska äta sallad och grilla halomi och lyssna på Håkan och dricka vin i aprilsolen. Det kommer förhoppningsvis bli ungefär som denhär låten 



Sedan är april slut. Efter det blir det maj och efter det blir det sommarlov! :) Tjoho. 

 
Den här bilden har jag snott från Nea utan att fråga om lov. mutantbebis.blogg.se heter hennes blogg :) 

<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

pfft för vin va. hoho. aprilsolen.. ja nu är det majsol. älskar dig persikan!!!

2009-05-01 @ 16:10:46
URL: http://mutantbebis.blogg.se/
Postat av: jessica

ja älskar dig med!

2009-05-03 @ 11:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0