A Hazy Shade Of Winter

Simon and Garfunkel får mig att tänka på Kalle och, vissa låtar, på Julen. Om två år kommer människor jag älskar att försvinna föralltid. Och även om ingen vill det är det så det måste bli.  För det kommer inte fungera att vara vänner efter de relationer man haft. Men som alltid hoppas jag på att allt kommer ordna sig. Jag är orolig för en annan vän. Jag vet inte hur jag ska kunna hjälpa på bästa sätt, vad jag ska säga för att få henne att må bra, om jag ska muntra upp henne eller låta henne gråta ut. Men egentligen spelar det kanske ingen roll. Jag älskar henne. Och dehär suger. Jag tror att allt skulle bli bättre om vi fick leva i skidfilmen ett tag.

Kommentarer
Postat av: eddan

ja saknar dej du e bästast vi borde bli ltie gladare å leva livet <3 uppför dej nu som folk!!

2008-10-05 @ 23:26:18
Postat av: persan

fan heller att ja uppför mig som folk :D hahaha kom hit så öter vi pannkakor med blåbärssylt!

2008-10-06 @ 17:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0