tanter med rullatorer

Idag skulle en tant hoppa av bussen med sin rullator. Men hon fick inte ner den från busskanten så en annan tant var tvungen att hjälpa henne, både med att ta ner rullatorn och med att få ner tanten. Den andra tanten bar ner rullatorn och ställde den på asfalten och sedan vände hon sig om för att hjälpa den första tanten ner, men då rullade rullatorn iväg nerför backen som den andra tanten dumt nog ställde rullatorn i. HAHAHAHAHAHA de va de roligaste jag sett :D Tant nummer två fick springa ikapp rullatorn och rulla upp den för backen igen. Tant nummer tre, som satt brevid mig på bussen fnissade och sa "jaa så kan det gå om man inte är försiktig". Då skrattade jag ännu mer.


Kommentarer
Postat av: ed

HAHAHAHAHAHA älska tant nummer tre <3

2008-10-12 @ 12:43:13
URL: http://filurerna.blogg.se/
Postat av: perika

ja vet <3 hon finns i mitt hjärta för alltid :D

2008-10-14 @ 10:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0