Lycklighet

WIHUUUUU jag är så satans glad!!! Nu är de höstlov!!!!!!!!!! Ja gick till skolan och hade inte pluggat till spanskaprovet och glömt bort å ta med mig engelskabok och sedan efter son så säger dom att dinah som ja har både i engelska och spanska inte är där idag :D Och svenskalektionen fick man plugga vart man ville. Det betyder att jag inte hade några fler lektioner!!!!!!!!! Alla blev jättelyckliga och jag kom på att jag tycker om min skola. Åh vilken härlig dag! Nu är de höstlov! Nu jävlar! ÅÅÅÅh ja vill träffa alla!!!!! Men ingen jävel svarar när ja ringer! Kan vara för att dom har lektioner. moha de har inte jag! Jag hade mitt första uppspel igår. Det var också roligt. Men ha va lite nervös, de va tur att eddan va där och att kalle va inne på msn innan ja skulle gå. Ja tror nog att ja kommer klara av att gå i min skola i tre år nu. Det känns skönt. ojojoj nu har ja fått ur mig lite av min adrenalinlycka. Nu ska ja hitta någon att luncha med :D Hahahaha

Aww titta på min lille katt :)

 

Kommentarer
Postat av: ed

haha du har ju bivit helknäpp, titta på min lille katt ja säger då d^^ å varför ringde du itne mej?!?! jävla svikare ja e ju ledig idag..

2008-10-24 @ 12:51:58
Postat av: lina

du lunchade med mig :)

2008-10-25 @ 13:12:48
URL: http://linnaas.blogg.se/
Postat av: persimå

haha jag tycker om er :)

2008-10-26 @ 11:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0