halloween

Mycket halloween firande har de hunnits med denna vecka. Men de bästa var igår när alla tjejor träffades efter vi spelat in en cool skejtfilm, och bakade, handlade, hyrde film å lagade tacos. De va härligt. Sedan kollade vi på massa skräckfilmer, bla the grudge japanska versionen. Sedan gick ja hem å sov hos schtekarn.  Idag har också varit en bra dag. Guran har kommit ner till stockholm och det var halloweennatt på tekis :) Nu ska ja gå å lägga mig. De har ja inte gjort på en vecka. Gått å lagt mig hemma alltså. Godnatt


Kommentarer
Postat av: ed

gå å lägg dej hos mej istället tycker jag! :Y <3

2008-11-03 @ 23:36:21
Postat av: pers

äsch du dissar ju mig för ett möte :( <3

2008-11-04 @ 15:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0