Nästan regn

Hej
Jag tycker att det är lite tråkigt att man nästan alltid skriver om vad som har hänt under dagen. Därför tänker jag skriva om vad som hände nyss (för att ja e tråkig alltså). Jag pluggade till kosntihistoria tills jag inte orkade mer och då gick jag in på msn. Najk va inne och sa att han va på tekis och hade bakat kladdkaka. Sen tog han sin moppe och skjussade mig till tekan. Sen pratade  jag med folket som var där (L) och åt kladdkaka med glass. 30 minuter senare åkte jag hem igen. De va mysigt. Det regnar nästan ute. Stevie Wonder är BRA. Och snart är det helg :D Jag tänekr INTE skriva om alla tusen läxor jag har att göra då. Nejnejnej.
Sovgott människor
//Persikan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0