Emma

Emma är en fin tös som är min bästaste vän. Emma är den bästaste av dem bästa och kommer alltid vara det. För hon är Emma. Emma är den som spelar tv-spel med ens lillebror och har kul. Hon är den som man väntar på vid tunnelbanan. Hon är den som man gör de galnaste sakerna med. Som hp-maraton sekt. Hon är den som man gör de mysigaste sakerna med. Som köpa massa godis och hyra film och kolla på dem tills man somnar. Hon är en sån här vi kan fixa allt människa. Och en sån här människa som inte planerar. Och en sån här som bryr sig. Och så är hon den roligaste människan jag känner. Därför älskar jag emma.

Emma forevah <3       

Kommentarer
Postat av: ed

huuuu!! nu gåter jag :'( ed å bobajerken forever and ever and ever and ever and oändligt stjärnstopp laserspegel en gång mer än vad alla på hela jorden kan säga!!

2008-05-06 @ 22:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0