Huvudvärk och skollängtan

Jag trodde aldrig att ja skulle känna såhär men jag saknar faktist skolan. Jag har inte haft en normal skoldag på nästan två veckor nu och jag är så jävla trött på det. Intagningsprov är det värsta som finns. Eftersom jag går på både mina egna och emmas prover så är jag aldrig i skolan och missar en massa skolarbete och hamnar efter. Får väll ta igen det på påsklovet antar jag. Jag är ständigt nervös nuförtiden. Imorgon ska jag till fryshuset. HJÄLP! Jag saknar 9c! Det är den bästaste klassen jag någonsin gått i. Jag vill inte börja på gymnasiet och ja vill inte göra fler auditions! Ja kommer inte ens komma in. Buhu. :(

Hoppsan ja kom på en sak.. Jag lovade och svor att ja inte skulle skriva mer om intagningsprover. Men det går inte. Det tar upp alldeles för mycket av min tid just nu så om ja inte skriver om dom har ja inget att skriva om. Deprimerande. Nej nu ska ja sluta whina. Och gå å sova. Nästa gång jag bloggar så ska jag inte bara tjata på om det här. Det mår ingen bra av.

Sov gott^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0