Housetisdag

Hejsan hoppsan

Idag har varit ännu en dag full med intagningsprov, denna gång på södra latin. Jag följde med emma till hennes prov på kulturama också. Det gick helt okej på provet, om man bortser från att det tog tio minuter för mig att staka mig igenom ett fyra takter långt notpapper... Jag spelade the zephyre song och bamse :D. Juryn var fett läskig, särskilt en kille eller gubbe kanske. Han hade jättkonstiga glasögon (små, runda och orange röda) och blängde och var dum. Jag tror att det gick bra för kära emma -må guds frid och välsignerser vare över henne- också. Nu måste jag lära mig fryshusetlåten. Bråttom bråttom. Usch det känns som om ja bara skriver om intagningsprov hela tiden. Jag hatar intagningsprov. Nästa gång ja skriver så ska jag INTE skriva om intagningsprov! Jag lovar och svär.

morsning

image4 Missa inte House! <3

Kommentarer
Postat av: emma

jag älskar dej

2008-03-15 @ 14:08:50
Postat av: Rebecca

ååh äntligen någon annan som älskar house! haha han är så snygg att jag dööör :) sjukt bra serie

2008-03-16 @ 23:26:48
URL: http://www.bbeccy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0