Helg

Lördagskväll nr 2 utan roliga planer -_-. Tråkigt med helger som bara går åt till pluggande och basspelande. Fast idag har jag ju faktist varit i stan med hettipetti^^. Vi skulle köpa bikinis till gympan på tisdag (simning såklart) men det fann inte badkläder någonstans! Eller det fanns men fyfaan va allt va fult :( Jag hittade tillslut en blårandig på lindex av alla ställen. Ingen underdel dock. Den som hörde till var ful med massa knytgrejs. Får väll para ihop delar till på tisdag och hoppas att det inte e alldeles för litet. Jag hittade även en tuff tshirt, ett linne och ett par hängslen :D Jag måste köpa ett par nya converse. Jag såg ett par fina blå och vit randiga idag. Ja vill ha!!! Men kanske ska ja köpa ett par röda. Eller ett par med en röd liten gubbe som plockar svamp på... Knepigt.

Snart är de melodifestivalen. Det ende intressanta med de är björn gustavsson <3 men han är så intressant att man måste kolla! ´

Ånej... Jag kom just på att ja ska på dop imorgon! Satan. Det är en av mina fastrars barn. Mina fastrar får barn hela tiden. Jag har fem stycken, alla är gifta och alla är ständigt gravida!  Eller alla utom en. Hon heter Li och hon är min favorit faster. En av dom är gift med en präst och det är han som har vigt dom andra. Eller iallafall några av dom. Jag undrar om de e han som ska döpa det lilla barnet. Barnets pappa är elbasist. Det är rätt tufft. Men han ser ut som jultomten utan skägg. Hehe. image3
Charmiga skor alltså^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0