AG

Kom precis hem från andreas sushigibb^^. Den lilla anden har blivit stor! Hela 16 år. Herresatan va konstigt. Tiden går så fort nu för tiden. Jag hinner inte alls med. Jag önskar att ja bara kunde få stanna tiden och leva här, ett tag iallafall. Eller för alltid. Jag skulle inte klaga.

Jag vill inte börja i gymnasiet! Jag kommer sakna allt så mycket. Luncherna vid runda bordet med mina favoritvänner, att kunna gå ner till tekis efter skoldagen och bara hänga i sofforna eller prata med tomas och maya,  filmkvällar med ed, schtekarn å kakanbrakan, tekiskvällarna med singstar, opa och flumm. Men mest av allt kommer jag sakna mina vänner. 9c kommer jag sakna som tusan! Tekismänniskorna kommer jag dö utan! Jag får inte tappa kontakten med dom!

Idag har jag haft en helt vanlig dag (en dag utan intagningsprov). Jag älskar helt vanliga dagar! Vi hade två prov, i konsthistoria och judendom+islam. Konsthistorian klarade jag av med hjälp av lite stödord uppskrivna på handen^^ Religionsprovet gick också bra. Jag är inte nervös inför några prov eller redovisningar längre. Intagningproven har haft någonting bra med sig iallafall. Efter skolan stannade jag och ed kvar i slöjdsalen för att göra en present till anden. Vi gjorde en fluffburk till honom :D Det blev den vackaste fluffburk jag någonsin skådat! Jag överdriver inte. Förhoppningsvis kommer det upp en bild på den någon gång i framtiden. Vi gjorde den av en vanlig kakkartong av plast och så gjorde vi hål längs kansten och klädde den i rött fint tyg och stoppade bomull runt så att den blev fluffig och mjuk och härlig. På insidan sydde vi fast guldvitt sidentyg. Sedan la vi massa rosa lappar i burken där det står massa bra saker om han tilsammans med 16 kolor i matchande guld-och-röda papper. Det låter helt sinnessjukt och det var det men det blev så fint!!! Jag är så imponerad av mig själv och ed alltså^^ Haha

Vi gick iallafall till andreas sedan. Där var det trevligt folk, bland andra bob, max, johannan, hettan, linnea och en massa mer pojkvaskrar. De va najs. Det slutade med att vi gick ut en sväng, till lugnet närmare bestämt. Men nej, nu ska ja se klart slutet på Juno och gå å lägga mig. Förresten så borde alla ladda ner eller köpa soudtracket till filmen, det är jättebra! Sköna ganska lättlyssnade låtar är det. Brabra^^

image4
söta äppelätare<3


Kommentarer
Postat av: alexander

faaan vad snygga, kan jag få nummer??

2008-04-16 @ 18:52:21
Postat av: jessica

tyvärr kan ja inte ge ut deras nr utan å kolla me dom :) men dem har en blogg, volleybolljohannaochsportkarin.blogg.se

2008-04-19 @ 10:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0