13 dagar kvar till julafton

Nu får det fanimig vara nog! Alla håller på att deppa ihop och underliga saker händer! Jag tycker att alla ska rolla av sig sin ångest och tänka på.. julkalendern, pappskalle, kalle anka, paris, apelsiner, mumingafflar, målarfärg, te, lyktor, stereos, hemmamålade koppar med ballonger på, ray charles, strumpor, äppelpaj med vaniljsås, sången om krokodilen i bilen, mysteriet på greveholm, badeskum med kvalitet, harry potter, kuddar, saffran, mössor, boktravar, gin rummy, gamla stan, varm rödlila, lpskivor, tamburiner, vatten, chokladkolapaj, låten som spelas i lisa programmet, chokladkalender, fjärrkontroll till cdspelaren så man slipper gå fram och byta låt/ höja volymen, kinder som varit utomhus, avokado, ränder och jultomten.

Wihu :D 


Kommentarer
Postat av: eddziboi

jesiica HAHAHAHAHA snart kommer jag å äter upp dej! <3<3<3<3<3 jag ahr dock några funderingar va e sången om krokodilen i bilen?

2008-12-13 @ 12:52:18
Postat av: persikan

hahahah åh min lilla eddziboi <3333 kärlek och pepparkakor till dig! Du måste ha hört sången om krokodilen. Fast ja kommer inte ihåg hur den börjar.. men sen är de såhär: bilen var för trång. Och svansen var för lång, så den fick ligga på ett litet flak därbak! Jo såhär är de: nyss så träffa ja en krokodil som körde runt i en bil. Han var så tjock och fet och blåste i trumpet. Men bilen avr för trång, och svansen var för trång så den fick ligga på ett litet flak därbak!

2008-12-14 @ 18:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0