hemskheter

Linda har bestämt sig för att estetlinjen inte är något för henne fast hon sjunger bäst i hela världen! Faan jag kommer sakna henne! Jag kanske kommer träffa henne en eller två gånger till i mitt liv när hon kommer och hälsar på. Helt sjukt. Varför ska hon bo i Uppsala för?

När hon skrev att hon skulle sluta kom jag på hur mycket jag saknade henne. Jag hade aldrig saknat henne om hon inte hade sagt något, bara för att jag hade vetat att jag skulle träffa henne i skolan igen, det är så självklart. Men nu när det inte är det längre känner jag mig ledsen ända in i hjärteroten. Linda är en av dom snällaste jag träffat. Och den brunaste :D (inget rasistiskt menat alls bara så alla vet).

Fast det hade inte gjort någon skillnad om hon hade bott i sthlm egentligen. Det är att ha henne i skolan som jag kommer sakna mest. Jäkla skit


Kommentarer
Postat av: moa

Hej hej!!!

Kom på västbergas avlutning på måndag kl 8!!! Efter är det 9Cbrunch!! Sprid till alla!!

2008-12-18 @ 23:30:32
URL: http://moaoffrell.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0