sommar



Jag blir galen av sommarglädje! Jag vill gå ut och springa och hoppa tills jag inte orkar längre! Då vill jag ramla och skratta och titta på himlen! Jag vill dansa i sommarnätter på varma tomma gator! Jag vill leva hela mitt liv i en håkanlåt i juli! Ahh jag blir galen! Jag tror jag är hög på sommarlycka.

andreas är sötast i världen

Maria säger

"Jag ska gå ut och dansa varje kväll.

Jag ska gå ut i gatljuset,

dj, gör så att han och jag kan flyga hela tiden."

Maria säger

"Om stockholm brinner åker vi dit

där rör dom på fötterna svänger på höfterna

från modkatterna till punkarna.

Vi kunde ha den bästa tiden i våra liv.

Men jag tror inte att vi lever så länge till."

<3


Kommentarer
Postat av: din trognaste läsare

hej! jag ville abra säga att jag älskar din blogg och läser den varje dag! Skulle inte vi kunna ta en fika nån dag? Det vore väldigt trevligt! Fina bilder du ahr lagt upp förresten, jag tycker mest om den där flickan men rödbrunt hår som är med på de flesta bilder.

/kram elin

2008-12-22 @ 01:11:19
Postat av: jessica tjörnmark

hejsan elin!

Vad kul att du gillar min blogg! Jag håller med dig, den rödbruna flickan ligger mig varmt om hjärtat. Hon är ju ofta med på bilder här så fortsätt hålla ögonen öppna. :) En fika vore mys, säg bara när och var^^

2008-12-22 @ 01:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0