Om Loke

Loke är en pojke som går i nian. Han har världens tuffaste glasögon och är lite cool. Eller okej mkt^^. Han ha gått på dagiset skogsgläntan när han var liten. Först går man på grodan när man är en plutt och sedan fortsätter man upp på igelkotten. Där var alla dom stora tuffa barnen. Jag och Loke gick där minsann. Men vi gick på grodan också. Där passade Loke bra. Loke är en plutt.

Just nu har Loke migrän. Men han har ingen medicin. Det är dåligt. Loke säger att det finns många saker som är bra med han. Tex: Guitarheroskills som tusan,  jaa.. skills över huvud taget. Skills är bra att ha. Speciellt om man slåss mot hundra skitarga ninjor. Därför är Loke en bra vän. Han är bra att ha när de komemr ninjor. Själv är han med i en egen klan. Klaner är knasiga fö det mesta. Exakt nu sitter han å trummar mot bordet. Nu har han slutat. Nu har han börjat trumma igen. Nu BANKAR HAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Erroroerrooreoroereoreoroeroeroeroeroeroer

ERROR!

SLUT

THE END

FINITO

hejdårar

Kommentarer
Postat av: karin

Loke är bäst minsann! :)
och guitar hero skillz har han definitivt.

2008-04-16 @ 18:50:38
Postat av: emma

gör rett inlägg om mej!!! ^^ jessica.. jag dör.. innan jag dör så vil ja bara säga att ja älskar dej. pheew d va allt

2008-04-17 @ 07:30:48
Postat av: jessica

kákanbrakan: ja har iofs aldrig sett loke spela guitarhero så ja kan inte uttala mig med säkerhet men allt pekar på att han definitivt har guitarheroskills^^ och han är nästan bäst^^
emma: självklart ska ja göra ett inlägg om dig eddie. du dör inte jag lovar^^ du är glad just nu remember? me love you too

2008-04-19 @ 10:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0