ett tråkigt inlägg

Nu var de minsann länge sedan ja bloggade. Ja har precis läst idas blogg och skrattat lite^^. Hon är rolig hon XD Idag har jag varit hos ulf connor och fått skäll för att ja aldrg kommer dit. Sen tänkte jag bilda lite men ja hitta inte limmet så ja strunta i de. Sen prata ja me kadde ett tag å gick en bit. Sen gick ja hem å åt och lagade mina jeans alldeles själv (!) och började jobba på min lerklump som skulle vara inlämnad innan sportlovet . Och nu har ja trååkigt! Hemma dagar är inte så najs. Kanske ska bada :/ eller sova.. eller både och. Knepigt.  Imorrn ska ja skejta omd e e fint väder :D  Då ska ja lära mig hoppa. Men det är svårt. Skateboard är de svåraste jag någonsin försökt mig på.  Det är helt crazy att man står på en liten bräada med hjul på och sen ska trycka med fötterna på olika sätt för å få den å hoppa å skruva sig. haha. nu räcker de med skrivande. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0