en fredag

Mina jeans som ja sydde ihop igår har gått sönder igen :'(. Jag är dålig på å sy. Ja kanske skulle ta å sy ihop dom igen. De är ju en ide. Men ja borde nog sova. Ja ska ju me ida å alla andra till filmsaken imorrn. Tidigt skulle vi träffas. Men ja kommer inte ihåg när. Idag har de varit en tuff dag. Jag har varit seg och trött och tråkig.  Vissa stunder har den varit najs ändå. Alla människor är så konstiga. Och jag är elak. Och när ja är elak får ja dåligt samvete och när ja får de blir ja irriterad på den som ger mig de dåliga samvetet och då blir jag ännu dummare och får ännu mer dåligt samvetae och blir ännu mer irreterad. Ond och korkad cirkel. De är inte så bra att blogga på kvällen för då blir de så konstigt.

Iadg satt ja kvar i bildsalen med emma och rivde bitar å målade. De var länge sen ja hade en emma dag. Ja saknar emma dagar.

Kommentarer
Postat av: ed

naaw persikan jag saknar dej :( å du e inte ond.. ja kan förstå dej^^

2008-04-13 @ 14:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0