Min Telefon

Jag har köpt en telefon!



den ser inte riktigt ut sådär men nästan. Den är lite gräddvit liksom. Elfenbensvit kanske är ett bättre ord. Jag och karin hittade den i en butik när vi va ute å vandrade. Ja ringer väldigt mycket dessa dagar för den är så mysig. Fast det tar en sådan tid när man ska slå in siffrorna, särskilt niorna, så ibland tappar jag bort mig i nummret å måste ringa om. Men det gör inget! Det bästa med den är när man ligger i sängen med telefonen på magen å pratar. Eller när man går runt i rummet å telefonens korkskruvssladd rätar ut sig och telefonen glider efter en. Hahaha. Å jag är fasligt glad idag! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

åååååååh, vad underbart det där låter!!!!!!!

2009-10-16 @ 20:06:16
URL: http://mutantbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0