En helsjuk fredag

Ja har gjort en header! Ja är så stolt! De va jättesvårt! Men nu förstår jag. Ja tänkte fixa hela alltihopa med bakgrund och så men att fixa den lilla headern tog musten ur mig så resten får vänta tror jag.
Här kommer en lista! Sånt kan ju vara kul :)

dagens låt: all these things that i have done, her morning elegance och jack johnson i allmänhet
dagens klädsel: svart stor klänning tröja
dagens frisyr: en vacker kreation med en inbakad fläta på sidan. Ja har så tråkigt!!!
dagens mat: risifrutti äppel och kanel, gott bröd med russin och annat i, banan och päron
dagens händelse: När ja gick ut för första gången på ter dagar! ÅÅ ett sådant härligt ögonblick!
dagens planer: inte göra någonting av relavans tills ja ska äta igen. Och sen kolla på filom med mina älsklingar tror jag.
dagens vill ha: frihet! jämlikhet! brödraskap!
dagens saknad: min mormor. Hon loggade just in på msn. sötasöta mormor
dagens tråkigaste: dagen i allmänhet. Samt minnet av gårdagen
dagens dummaste: sandra. Hon tog min tröja :(
dagens tokigaste: bilden som ida målat
dagens köp: lunchen
dagens godis: inget godis hittils :(
dagens mående: snuvigt och dant
dagens komplimang: fint hår (från lina<3)
dagens lycka: när ja fick gå ut
dagens kärlek: hm ja vet inte. Kärlek till näsdukarna kanske
dagens stora bilresa: va är dehär för punkt egentligen
dagens dryck: apelsinjuice
dagens span: risifrutti äpple och kanelsmak
dagens telefonsamtal: mamma. hon ringer alltid å småpratar när ja är hemma å är sjuk.



Kommentarer
Postat av: emma

ursäkta men var dte itne så att du egentligen skulle vara med mej :Y

2009-10-02 @ 17:32:58
Postat av: lina

härlig lista! ditt hår var fint<3 sen började ju flätan ramla ut, och de tyckte du inte var lika kul när emma påpekade, men det är okej jessica, de är okej <3

synd förresten att du inte kunde fylla i: dagens stora bilresa. det hade varit kul. Den kan du fylla i när jag har tagit körkort, då kan jag ta dig på stora bilresor hela tiden!

2009-10-03 @ 00:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0